Quiz-summary
0 of 17 questions completed
Questions:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
Information
Όπως γνωρίζετε, σαν γονέας, το κάθε βρέφος είναι διαφορετικό και ακολουθεί το δικό του ρυθμό ανάπτυξης δημιουργώντας έτσι την μοναδική προσωπικότητα του.
Παρακαλώ επιλέξτε την βαθμολογία για κάθε ερώτηση του πίνακα που πιστεύετε ότι περιγράφει τη συμπεριφορά του μωρού σας τον τελευταίο μήνα. Οι απαντήσεις θα πρέπει να προκύπτουν αυθόρμητα, σύμφωνα με την εικόνα του μωρού σας.
Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία:
You must specify a text. |
|
You must specify a text. |
|
You must specify a number. |
You have already completed the quiz before. Hence you can not start it again.
Quiz is loading...
You must sign in or sign up to start the quiz.
You have to finish following quiz, to start this quiz:
Results
Time has elapsed
Categories
- Ακουστικός-Οπτικός Τομέας 0%
- Απτικός Τομέας 0%
- Κοινωνικός - Συναισθηματικός Τομέας 0%
- Νευρολογικός – Κινητικός Τομέας 0%
- Σίτιση 0%
- Στερεοτυπίες - Εμμονές 0%
- Συγκέντρωση 0%
- Υπνος 0%
-
Αποτελέσματα Αξιολόγησης
Εκτιμήθηκε σήμερα ο/η
με τον
Ανιχνευτικό Έλεγχο Αισθητηριακής και Ρυθμιστκής Ανάπτυξης
17-24 μηνών
Τι είναι Αισθητηριακές Διαταραχές
Οι αισθητηριακές διαταραχές, συχνά εσφαλμένα από έλλειψη έγκαιρης ενημέρωσης, αποδίδονται από τους γονείς σε ιδιοτροπίες του παιδιού, οι οποίες οφείλονται στο ταπεραμέντο του. Οι γονείς θεωρούν ότι έχουν ένα δύσκολο παιδί και ότι μεγαλώνοντας θα ωριμάσει και όλες αυτές οι καθημερινές εξάρσεις στην συμπεριφορά θα μειωθούν από μόνες τους με το πέρασμα το χρόνου.
Παρατηρούμε πώς το παιδί αντιδρά σε διαφορετικά αισθητηριακά ερεθίσματα, όπως στο άγγιγμα, τον ήχο και την κίνηση στον χώρο. Μερικά παιδιά είναι υπερβολικά ευαίσθητα και αντιδρούν έντονα σε ορισμένα ερεθίσματα.
Για παράδειγμα, ένα παιδί υπερβολικά ευαίσθητο στο άγγιγμα μπορεί να αναστατωθεί πολύ, αν αγγίξει κάτι τριχωτό ή αν φάει ένα φαγητό συγκεκριμένης υφής.
Στην περίπτωση αυτή χαρακτηρίζουμε το παιδί «υπερευαίσθητο», «υπεραντιδραστικό» ή «αμυντικό».
Άλλα παιδιά, μπορεί να μην αντιλαμβάνονται ορισμένα αισθητηριακά ερεθίσματα και συνεπώς να έχουν μειωμένη αντίδραση.
Για παράδειγμα, τέτοιου είδους παιδιά μπορεί να μη συνειδητοποιούν ότι κάτι είναι πολύ καυτό ή ότι έχει κολλήσει στο χέρι τους ένα αυτοκόλλητο. Στην περίπτωση αυτή χαρακτηρίζουμε το παιδί «υποευαίσθητο» ή «υποαντιδραστικό».
Ένα παιδί μπορεί να είναι υπερευαίσθητο σε ορισμένα οπτικά, ακουστικά ή κινητικά ερεθίσματα, καθώς και σε συγκεκριμένες υφές, αλλά υποευαίσθητο σε άλλα.
Γιατί είναι σημαντικός ο Ανιχνευτικός Έλεγχος Ρυθμιστικής και Αισθητηριακής Ανάπτυξης
Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται έξαρση των ρυθμιστικών και αισθητηριακών διαταραχών σε μωρά και νήπια. Επιστημονικές μελέτες δείχνουν ότι τουλάχιστον 1 στα 20 παιδιά παρουσιάζουν από μέτριες μέχρι σοβαρές δυσκολίες, οι οποίες επηρεάζουν σημαντικά την λειτουργικότητα τους στην καθημερινή τους ζωή.
Ενώ, οι περισσότεροι από εμάς έχουμε περιστασιακά δυσκολίες ή παρουσιάζουμε μεμονωμένα αισθητηριακά συμπτώματα, όπως για παράδειγμα διαταραχές στον ύπνο ή στο φαγητό και άλλα, μπορεί να μην είναι αρκετά σημαντικά, ώστε να επηρεάσουν πτυχές
της καθημερινής λειτουργικότητας. Όμως για τα παιδιά και τους ενήλικες που έχουν διαγνωστεί με διαταραχή αισθητηριακής επεξεργασίας, αυτές οι δυσκολίες θα γίνουν χρόνιες και θα δυσκολεύουν την καθημερινή ζωή τους.
Οι αισθητηριακές διαταραχές μπορούν άμεσα να επηρεάσουν την εξέλιξη των αναπτυξιακών ικανοτήτων των παιδιών σε αρκετούς τομείς: αδρής και λεπτής κινητικότητας, αυτοεξυπηρέτησης αλλά και της συμπεριφοράς ενός παιδιού όπως είναι η συγκέντρωση προσοχής, παρορμητικότητα (Dodge and Garber 1991) και εκτελεστικές λειτουργίες (Fox and Calkins 2003)
Εμπλέκεται σε πολλές από τις παιδικές διαταραχές που περιγράφονται στο Διαγνωστικό και Στατιστικό Εγχειρίδιο (DSM).
Οι αισθητηριακές διαταραχές, συχνά εσφαλμένα από έλλειψη έγκαιρης ενημέρωσης, αποδίδονται από τους γονείς σε ιδιοτροπίες του παιδιού, οι οποίες οφείλονται στο ταπεραμέντο του. Οι γονείς θεωρούν ότι έχουν ένα δύσκολο παιδί και ότι μεγαλώνοντας θα ωριμάσει και όλες αυτές οι καθημερινές εξάρσεις στην συμπεριφορά θα μειωθούν από μόνες τους με το πέρασμα το χρόνου.
Η κατανόηση του πώς βιώνει και αντιδρά το παιδί σε διαφορετικά αισθητηριακά ερεθίσματα μπορεί να μας βοηθήσει να προσδιορίσουμε τις καλύτερες δραστηριότητες και τα πιο κατάλληλα περιβάλλοντα για την ανάπτυξη, τη μάθηση και την ικανότητά του να χτίζει χαρούμενες σχέσεις.
Αποτελέσματα Ανιχνευτικού Ελέγχου
Ρυθμιστικής και Αισθητηριακής Ανάπτυξης
Σύμφωνα με τις απαντήσεις που δώσατε στο ερωτηματολόγιο του Ανιχνευτικού Ελέγχου Αισθητηριακής και Ρυθμιστικής Ανάπτυξης 17-24 μηνών,
ο/η φαίνεται ότι δεν παρουσιάζει δυσκολίες στην Ρυθμιστική και Αισθητηριακή Ανάπτυξη και εξελίσσεται κανονικά.
Θα πρέπει να θυμόμαστε ότι πολλές «Συμπεριφοριστικές Διαταραχές» συνδέονται άρρηκτα με βιολογικούς, γενετικούς και περιβαλλοντικούς παράγοντες.
Μολονότι, οι Αισθητηριακές Διαταραχές είναι μία πτυχή, είναι πολύ σημαντικό να εντοπίζονται έγκαιρα.
Παρατηρήσεις:
Τα αποτελέσματα του τεστ καλύπτουν μια πτυχή και δεν αποτελούν διάγνωση. Για περαιτέρω εξατομικευμένη αξιολόγηση απευθυνθείτε σε εξειδικευμένο κέντρο ανάπτυξης.
Δημιουργία – Μελέτη:
Στέλιος Μαντούδης / Αναπτυξιακός Εργοθεραπευτής
-
Αποτελέσματα Αξιολόγησης
Εκτιμήθηκε σήμερα ο/η
με τον
Ανιχνευτικό Έλεγχο Αισθητηριακής και Ρυθμιστκής Ανάπτυξης
17-24 μηνών
Τι είναι Αισθητηριακές Διαταραχές
Οι αισθητηριακές διαταραχές, συχνά εσφαλμένα από έλλειψη έγκαιρης ενημέρωσης, αποδίδονται από τους γονείς σε ιδιοτροπίες του παιδιού, οι οποίες οφείλονται στο ταπεραμέντο του. Οι γονείς θεωρούν ότι έχουν ένα δύσκολο παιδί και ότι μεγαλώνοντας θα ωριμάσει και όλες αυτές οι καθημερινές εξάρσεις στην συμπεριφορά θα μειωθούν από μόνες τους με το πέρασμα το χρόνου.
Παρατηρούμε πώς το παιδί αντιδρά σε διαφορετικά αισθητηριακά ερεθίσματα, όπως στο άγγιγμα, τον ήχο και την κίνηση στον χώρο. Μερικά παιδιά είναι υπερβολικά ευαίσθητα και αντιδρούν έντονα σε ορισμένα ερεθίσματα.
Για παράδειγμα, ένα παιδί υπερβολικά ευαίσθητο στο άγγιγμα μπορεί να αναστατωθεί πολύ, αν αγγίξει κάτι τριχωτό ή αν φάει ένα φαγητό συγκεκριμένης υφής.
Στην περίπτωση αυτή χαρακτηρίζουμε το παιδί «υπερευαίσθητο», «υπεραντιδραστικό» ή «αμυντικό».
Άλλα παιδιά, μπορεί να μην αντιλαμβάνονται ορισμένα αισθητηριακά ερεθίσματα και συνεπώς να έχουν μειωμένη αντίδραση.
Για παράδειγμα, τέτοιου είδους παιδιά μπορεί να μη συνειδητοποιούν ότι κάτι είναι πολύ καυτό ή ότι έχει κολλήσει στο χέρι τους ένα αυτοκόλλητο. Στην περίπτωση αυτή χαρακτηρίζουμε το παιδί «υποευαίσθητο» ή «υποαντιδραστικό».
Ένα παιδί μπορεί να είναι υπερευαίσθητο σε ορισμένα οπτικά, ακουστικά ή κινητικά ερεθίσματα, καθώς και σε συγκεκριμένες υφές, αλλά υποευαίσθητο σε άλλα.
Γιατί είναι σημαντικός ο Ανιχνευτικός Έλεγχος Ρυθμιστικής και Αισθητηριακής Ανάπτυξης
Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται έξαρση των ρυθμιστικών και αισθητηριακών διαταραχών σε μωρά και νήπια. Επιστημονικές μελέτες δείχνουν ότι τουλάχιστον 1 στα 20 παιδιά παρουσιάζουν από μέτριες μέχρι σοβαρές δυσκολίες, οι οποίες επηρεάζουν σημαντικά την λειτουργικότητα τους στην καθημερινή τους ζωή.
Ενώ, οι περισσότεροι από εμάς έχουμε περιστασιακά δυσκολίες ή παρουσιάζουμε μεμονωμένα αισθητηριακά συμπτώματα, όπως για παράδειγμα διαταραχές στον ύπνο ή στο φαγητό και άλλα, μπορεί να μην είναι αρκετά σημαντικά, ώστε να επηρεάσουν πτυχές
της καθημερινής λειτουργικότητας. Όμως για τα παιδιά και τους ενήλικες που έχουν διαγνωστεί με διαταραχή αισθητηριακής επεξεργασίας, αυτές οι δυσκολίες θα γίνουν χρόνιες και θα δυσκολεύουν την καθημερινή ζωή τους.
Οι αισθητηριακές διαταραχές μπορούν άμεσα να επηρεάσουν την εξέλιξη των αναπτυξιακών ικανοτήτων των παιδιών σε αρκετούς τομείς: αδρής και λεπτής κινητικότητας, αυτοεξυπηρέτησης αλλά και της συμπεριφοράς ενός παιδιού όπως είναι η συγκέντρωση προσοχής, παρορμητικότητα (Dodge and Garber 1991) και εκτελεστικές λειτουργίες (Fox and Calkins 2003)
Εμπλέκεται σε πολλές από τις παιδικές διαταραχές που περιγράφονται στο Διαγνωστικό και Στατιστικό Εγχειρίδιο (DSM).
Οι αισθητηριακές διαταραχές, συχνά εσφαλμένα από έλλειψη έγκαιρης ενημέρωσης, αποδίδονται από τους γονείς σε ιδιοτροπίες του παιδιού, οι οποίες οφείλονται στο ταπεραμέντο του. Οι γονείς θεωρούν ότι έχουν ένα δύσκολο παιδί και ότι μεγαλώνοντας θα ωριμάσει και όλες αυτές οι καθημερινές εξάρσεις στην συμπεριφορά θα μειωθούν από μόνες τους με το πέρασμα το χρόνου.
Η κατανόηση του πώς βιώνει και αντιδρά το παιδί σε διαφορετικά αισθητηριακά ερεθίσματα μπορεί να μας βοηθήσει να προσδιορίσουμε τις καλύτερες δραστηριότητες και τα πιο κατάλληλα περιβάλλοντα για την ανάπτυξη, τη μάθηση και την ικανότητά του να χτίζει χαρούμενες σχέσεις.
Αποτελέσματα Ανιχνευτικού Ελέγχου
Ρυθμιστικής και Αισθητηριακής Ανάπτυξης
Σύμφωνα με τις απαντήσεις που δώσατε στο ερωτηματολόγιο του Ανιχνευτικού Ελέγχου Αισθητηριακής και Ρυθμιστικής Ανάπτυξης 17-24 μηνών , ο/η φαίνεται ότι παρουσιάζει μικρές δυσκολίες στην Ρυθμιστική και Αισθητηριακή Ανάπτυξη.
Σύσταση:
Προσπαθήστε να εντοπίσετε και να καταγράψετε κάτω από ποιες συνθήκες το παιδί σας παρουσιάζει έντονη συμπεριφορά και αντίδραση. Για παράδειγμα, αναστατώνεται πολύ όταν βρίσκεται σε χώρο με πολλά φώτα ή με πολύ δυνατή μουσική.
Αποφύγετε καταστάσεις που γνωρίζετε ότι θα φορτίσουν το παιδί σας. Για παράδειγμα, αν έχετε εντοπίσει ότι το ενοχλούν οι χώροι με έντονα φώτα και δυνατή μουσική, τότε αποφύγετε να παρευρεθεί σε τέτοιους χώρους, όπως λούνα παρκ κα.
Καταγράψτε, επίσης την συχνότητα και την ένταση αυτών των συμπεριφορών. Με αυτό τον τρόπο θα καταφέρετε να έχει ο ειδικός μια σαφέστερη εικόνα, ώστε να μπορέσει να σας καθοδηγήσει για το καλύτερο αποτέλεσμα.
Συζητήστε με τον παιδίατρο σας σχετικά με τα αποτελέσματα του Ανιχνευτικού Ελέγχου Αισθητηριακής και Ρυθμιστικής Ανάπτυξης, θα απαντήσει στις απορίες σας και θα σας δώσει τις κατάλληλες οδηγίες.
Επανεξέταση σε 4 -6 μήνες.
Θα πρέπει να θυμόμαστε ότι πολλές «Συμπεριφοριστικές Διαταραχές» συνδέονται άρρηκτα με βιολογικούς, γενετικούς και περιβαλλοντικούς παράγοντες.
Μολονότι, οι Αισθητηριακές Διαταραχές είναι μία πτυχή, είναι πολύ σημαντικό να εντοπίζονται έγκαιρα.
Παρατηρήσεις:
Τα αποτελέσματα του τεστ καλύπτουν μια πτυχή και δεν αποτελούν διάγνωση. Για περαιτέρω εξατομικευμένη αξιολόγηση απευθυνθείτε σε εξειδικευμένο κέντρο ανάπτυξης.
Δημιουργία – Μελέτη:
Στέλιος Μαντούδης / Αναπτυξιακός Εργοθεραπευτής
-
Αποτελέσματα Αξιολόγησης
Εκτιμήθηκε σήμερα ο/η
με τον
Ανιχνευτικό Έλεγχο Αισθητηριακής και Ρυθμιστκής Ανάπτυξης
17-24 μηνών
Τι είναι Αισθητηριακές Διαταραχές
Οι αισθητηριακές διαταραχές, συχνά εσφαλμένα από έλλειψη έγκαιρης ενημέρωσης, αποδίδονται από τους γονείς σε ιδιοτροπίες του παιδιού, οι οποίες οφείλονται στο ταπεραμέντο του. Οι γονείς θεωρούν ότι έχουν ένα δύσκολο παιδί και ότι μεγαλώνοντας θα ωριμάσει και όλες αυτές οι καθημερινές εξάρσεις στην συμπεριφορά θα μειωθούν από μόνες τους με το πέρασμα το χρόνου.
Παρατηρούμε πώς το παιδί αντιδρά σε διαφορετικά αισθητηριακά ερεθίσματα, όπως στο άγγιγμα, τον ήχο και την κίνηση στον χώρο. Μερικά παιδιά είναι υπερβολικά ευαίσθητα και αντιδρούν έντονα σε ορισμένα ερεθίσματα.
Για παράδειγμα, ένα παιδί υπερβολικά ευαίσθητο στο άγγιγμα μπορεί να αναστατωθεί πολύ, αν αγγίξει κάτι τριχωτό ή αν φάει ένα φαγητό συγκεκριμένης υφής.
Στην περίπτωση αυτή χαρακτηρίζουμε το παιδί «υπερευαίσθητο», «υπεραντιδραστικό» ή «αμυντικό».
Άλλα παιδιά, μπορεί να μην αντιλαμβάνονται ορισμένα αισθητηριακά ερεθίσματα και συνεπώς να έχουν μειωμένη αντίδραση.
Για παράδειγμα, τέτοιου είδους παιδιά μπορεί να μη συνειδητοποιούν ότι κάτι είναι πολύ καυτό ή ότι έχει κολλήσει στο χέρι τους ένα αυτοκόλλητο. Στην περίπτωση αυτή χαρακτηρίζουμε το παιδί «υποευαίσθητο» ή «υποαντιδραστικό».
Ένα παιδί μπορεί να είναι υπερευαίσθητο σε ορισμένα οπτικά, ακουστικά ή κινητικά ερεθίσματα, καθώς και σε συγκεκριμένες υφές, αλλά υποευαίσθητο σε άλλα.
Γιατί είναι σημαντικός ο Ανιχνευτικός Έλεγχος Ρυθμιστικής και Αισθητηριακής Ανάπτυξης
Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται έξαρση των ρυθμιστικών και αισθητηριακών διαταραχών σε μωρά και νήπια. Επιστημονικές μελέτες δείχνουν ότι τουλάχιστον 1 στα 20 παιδιά παρουσιάζουν από μέτριες μέχρι σοβαρές δυσκολίες, οι οποίες επηρεάζουν σημαντικά την λειτουργικότητα τους στην καθημερινή τους ζωή.
Ενώ, οι περισσότεροι από εμάς έχουμε περιστασιακά δυσκολίες ή παρουσιάζουμε μεμονωμένα αισθητηριακά συμπτώματα, όπως για παράδειγμα διαταραχές στον ύπνο ή στο φαγητό και άλλα, μπορεί να μην είναι αρκετά σημαντικά, ώστε να επηρεάσουν πτυχές
της καθημερινής λειτουργικότητας. Όμως για τα παιδιά και τους ενήλικες που έχουν διαγνωστεί με διαταραχή αισθητηριακής επεξεργασίας, αυτές οι δυσκολίες θα γίνουν χρόνιες και θα δυσκολεύουν την καθημερινή ζωή τους.
Οι αισθητηριακές διαταραχές μπορούν άμεσα να επηρεάσουν την εξέλιξη των αναπτυξιακών ικανοτήτων των παιδιών σε αρκετούς τομείς: αδρής και λεπτής κινητικότητας, αυτοεξυπηρέτησης αλλά και της συμπεριφοράς ενός παιδιού όπως είναι η συγκέντρωση προσοχής, παρορμητικότητα (Dodge and Garber 1991) και εκτελεστικές λειτουργίες (Fox and Calkins 2003)
Εμπλέκεται σε πολλές από τις παιδικές διαταραχές που περιγράφονται στο Διαγνωστικό και Στατιστικό Εγχειρίδιο (DSM).
Οι αισθητηριακές διαταραχές, συχνά εσφαλμένα από έλλειψη έγκαιρης ενημέρωσης, αποδίδονται από τους γονείς σε ιδιοτροπίες του παιδιού, οι οποίες οφείλονται στο ταπεραμέντο του. Οι γονείς θεωρούν ότι έχουν ένα δύσκολο παιδί και ότι μεγαλώνοντας θα ωριμάσει και όλες αυτές οι καθημερινές εξάρσεις στην συμπεριφορά θα μειωθούν από μόνες τους με το πέρασμα το χρόνου.
Η κατανόηση του πώς βιώνει και αντιδρά το παιδί σε διαφορετικά αισθητηριακά ερεθίσματα μπορεί να μας βοηθήσει να προσδιορίσουμε τις καλύτερες δραστηριότητες και τα πιο κατάλληλα περιβάλλοντα για την ανάπτυξη, τη μάθηση και την ικανότητά του να χτίζει χαρούμενες σχέσεις.
Αποτελέσματα Ανιχνευτικού Ελέγχου
Ρυθμιστικής και Αισθητηριακής Ανάπτυξης
Σύμφωνα με τις απαντήσεις που δώσατε στο ερωτηματολόγιο του Ανιχνευτικού Ελέγχου Αισθητηριακής και Ρυθμιστικής Ανάπτυξης 17-24 μηνών, ο/η φαίνεται ότι παρουσιάζει δυσκολίες στην Ρυθμιστική και Αισθητηριακή Ανάπτυξη.
Συστάσεις
Προτείνεται να γίνει πλήρης αναπτυξιακός έλεγχος σε εξειδικευμένο κέντρο ανάπτυξης, προκειμένου να ελεγχθούν αναλυτικότερα οι ικανότητες του.
Παρακαλούμε συζητήστε με τον παιδίατρο σας σχετικά με τα αποτελέσματα του Ανιχνευτικού Ελέγχου Αισθητηριακής και Ρυθμιστικής Ανάπτυξης, θα απαντήσει στις απορίες σας και θα σας δώσει τις κατάλληλες οδηγίες.
Θα πρέπει να θυμόμαστε ότι πολλές «Συμπεριφοριστικές Διαταραχές» συνδέονται άρρηκτα με βιολογικούς, γενετικούς και περιβαλλοντικούς παράγοντες.
Μολονότι, οι Αισθητηριακές Διαταραχές είναι μία πτυχή, είναι πολύ σημαντικό να εντοπίζονται έγκαιρα.
Παρατηρήσεις:
Τα αποτελέσματα του τεστ καλύπτουν μια πτυχή και δεν αποτελούν διάγνωση. Για περαιτέρω εξατομικευμένη αξιολόγηση απευθυνθείτε σε εξειδικευμένο κέντρο ανάπτυξης.
Δημιουργία – Μελέτη:
Στέλιος Μαντούδης / Αναπτυξιακός Εργοθεραπευτής
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- Answered
- Review
-
Question 1 of 17
1. Question
Το παιδί σας περπατά στις μύτες; Εάν δεν περπατάει ακόμα, επιλέξτε την απάντηση “πολύ συχνά”
-
Question 2 of 17
2. Question
Το παιδί σας τρέχει με αστάθεια και σκοντάφτει; Εάν δεν περπατάει ακόμα, επιλέξτε την απάντηση “πολύ συχνά”
-
Question 3 of 17
3. Question
Το παιδί σας μπορεί να ξεβιδώσει ένα μεγάλο καπάκι ενός μπουκαλιού;
-
Question 4 of 17
4. Question
Το παιδί σας κοιμάται το βράδυ συνολικά ή διακοπτόμενα λιγότερο από 7 ώρες;
-
Question 5 of 17
5. Question
Το παιδί σας αντιστέκεται σε κάθε προσπάθεια σας να κάτσει σε ένα καρεκλάκι, να παίξει και να παρατηρήσει ένα βιβλίο μαζί σας από 1 έως 2 λεπτά συνεχόμενα;
-
Question 6 of 17
6. Question
Το παιδί σας ξυπνάει πάνω από 2-3 φορές κατά τη διάρκεια της νύχτας;
-
Question 7 of 17
7. Question
Το παιδί σας όταν ξυπνήσει το βράδυ ξανακοιμάται:
-
Question 8 of 17
8. Question
Το παιδί σας δεν εκφράζει ενδιαφέρον όταν γυρίζετε ή όταν φεύγετε για την δουλειά;
-
Question 9 of 17
9. Question
Το παιδί σας τρώει μόνο συγκεκριμένα φαγητά και έχει περιορισμένη διατροφική ποικιλία;
-
Question 10 of 17
10. Question
Το παιδί σας μασάει όλες τις στερεές τροφές;
-
Question 11 of 17
11. Question
Το παιδί, σας δυσκολεύει εξαιρετικά στην καθημερινή φροντίδα, όπως π.χ μπάνιο, αλλαγή πάνας, κόψιμο νυχιών, ντύσιμο;
-
Question 12 of 17
12. Question
Το παιδί σας δύσκολα διακόπτει δραστηριότητα που επαναλαμβάνει συνέχεια, όπως π.χ. αναβοσβήνει φώτα, κουνιέται μπρος πίσω, παίζει με τα δάχτυλα του
-
Question 13 of 17
13. Question
Το παιδί σας αποφεύγει να πιάσει με τα χέρια του κάτι πηχτό, γλοιώδες, κολλώδες, όπως π.χ. άμμος, λάσπη, αφρός κλπ, και αντιδρά έντονα όταν συμβεί αυτό;
-
Question 14 of 17
14. Question
Το παιδί σας δυσανασχετεί και βγάζει τα ρούχα του / τα παπούτσια του σε μέρη που δεν ενδείκνυται;
-
Question 15 of 17
15. Question
Το παιδί σας αντιδρά και αναστατώνεται σε θορυβώδης χώρους με έντονα φώτα, όπως το σούπερ-μάρκετ, εστιατόριο, λούνα παρκ, παιδότοπος, πάρτι;
-
Question 16 of 17
16. Question
Το παιδί σας κλαίει ή αντιδρά στις αλλαγές των συνηθειών του και της καθημερινής του ρουτίνας, όπως π.χ. αν του αλλάξετε δρόμο ή αν το κοιμίσετε σε άλλο κρεβάτι;
-
Question 17 of 17
17. Question
Το παιδί σας συνήθως θέλει να κρατά περίεργα αντικείμενα, όπως π.χ. καλώδια, μπαταρίες, εξαρτήματα;