Περίληψη κουίζ
Ολοκληρώθηκαν 0 από 20 ερωτήσεις
Ερωτήσεις:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
Πληροφορίες
Ανιχνευτικός Προληπτικός Έλεγχος Άρθρωσης και Φωνολογίας
57-60 μηνών
Για να ξεκινήσετε το τεστ, συμπληρώστε παρακάτω τα στοιχεία εισόδου που σας έχουμε στείλει. Διαφορετικά αν δεν έχετε στοιχεία εισόδου, επικοινωνήστε μαζί μας στο info@atest.gr για να τα αποκτήσετε.
Έχεις ήδη ολοκληρώσει το κουίζ. Δεν μπορείς, λοιπόν, να το ξεκινήσεις ξανά.
Το κουίζ φορτώνεται...
Πρέπει να συνδεθείτε ή να εγγραφείτε για να ξεκινήσετε το κουίζ.
Πρέπει να ολοκληρώσεις το επόμενο κουίζ για να ξεκινήσεις αυτό το κουίζ:
Αποτελέσματα
Ό χρόνος πέρασε
Κατηγορίες
- Χωρίς κατηγορία 0%
-
Αποτελέσματα Αξιολόγησης
Εκτιμήθηκε σήμερα ο/η
με τον
Ανιχνευτικό Προληπτικό Έλεγχο Άρθρωσης και Φωνολογίας από τον Παιδίατρο
57-60
μηνών
Η κατάκτηση των φωνημάτων γίνεται σταδιακά σε όλα τα παιδιά, κάποια αφομοιώνουν τους ήχους αμέσως, ενώ κάποια άλλα δυσκολεύονται.
Τίθεται το δίλλημα κατά πόσο η δυσκολία που εντοπίζει, χρειάζεται άμεσα λογοθεραπευτική παρέμβαση ή είναι στα φυσιολογικά στάδια της εξέλιξης της φωνολογίας σύμφωνα με την ηλικία του.
Η ομιλία ενός τρίχρονου παιδιού μπορεί να είναι καταληπτή κατά το 75%. Αν όμως παρουσιάζει δυσκολίες σίγουρα θα γίνει δυσκατάληπτη.
Η πρόωρη αποκατάσταση των δυσκολιών θα βοηθήσει το παιδί στο να καλύψει τα τυχόν ελλείμματα και θα προλάβει τη δημιουργία νέων.
Έχει παρατηρηθεί πως τα παιδιά με αρθρωτικά ή φωνολογικά προβλήματα, αποκτούν περιορισμένο λεξιλόγιο, διότι «αποφεύγουν» τις λέξεις που τα δυσκολεύουν.
Τα φωνολογικά προβλήματα στην προσχολική ηλικία μπορεί να επηρεάζουν την σχολική επίδοση και σχετίζονται με τις μαθησιακές δυσκολίες.
Είναι συνηθισμένο τα προβλήματα του προφορικού λόγου να επηρεάσουν το γραπτό λόγο, ένα παιδί, δηλαδή, γράφει όπως μιλάει.
Συνεπώς, εάν ανιχνευθούν οι αρθρωτικές και φωνολογικές δυσκολίες, μπορεί να επέλθει πρώιμα η αποκατάσταση τους, πριν το παιδί πάει στην Α’ Δημοτικού.
Είναι απόλυτα φυσιολογικό ένα παιδί να εμφανίζει τομείς με πιο αναπτυγμένες ικανότητες, αλλά και τομείς με λιγότερο αναπτυγμένες ικανότητες για την ηλικία του. Αντίστοιχα και στο τομέα του λόγου και της ομιλίας, κάθε παιδί έχει το δικό του ρυθμό ανάπτυξης, ως προς την κατάκτηση των φωνημάτων.
Αποτελέσματα αξιολόγησης
Όπως φαίνεται στην αξιολόγηση των φωνολογικών και αρθρωτικών ικανοτήτων του παρουσιάζει φυσιολογική επίδοση σε σχέση με παιδιά της ίδιας ηλικίας.
Παρατηρήσεις:
Τα αποτελέσματα του τεστ καλύπτουν μια πτυχή και δεν αποτελούν διάγνωση. Για περαιτέρω εξατομικευμένη αξιολόγηση απευθυνθείτε σε εξειδικευμένο κέντρο ανάπτυξης.
Δημιουργία – Μελέτη:
Στέλιος Μαντούδης / Αναπτυξιακός Εργοθεραπευτής
Ο παιδίατρος
(υπογραφή)
-
Αποτελέσματα Αξιολόγησης
Εκτιμήθηκε σήμερα ο/η
με τον
Ανιχνευτικό Προληπτικό Έλεγχο Άρθρωσης και Φωνολογίας από τον Παιδίατρο
57-60
μηνών
Η κατάκτηση των φωνημάτων γίνεται σταδιακά σε όλα τα παιδιά, κάποια αφομοιώνουν τους ήχους αμέσως, ενώ κάποια άλλα δυσκολεύονται.
Τίθεται το δίλλημα κατά πόσο η δυσκολία που εντοπίζει, χρειάζεται άμεσα λογοθεραπευτική παρέμβαση ή είναι στα φυσιολογικά στάδια της εξέλιξης της φωνολογίας σύμφωνα με την ηλικία του.
Η ομιλία ενός τρίχρονου παιδιού μπορεί να είναι καταληπτή κατά το 75%. Αν όμως παρουσιάζει δυσκολίες σίγουρα θα γίνει δυσκατάληπτη.
Η πρόωρη αποκατάσταση των δυσκολιών θα βοηθήσει το παιδί στο να καλύψει τα τυχόν ελλείμματα και θα προλάβει τη δημιουργία νέων.
Έχει παρατηρηθεί πως τα παιδιά με αρθρωτικά ή φωνολογικά προβλήματα, αποκτούν περιορισμένο λεξιλόγιο, διότι «αποφεύγουν» τις λέξεις που τα δυσκολεύουν.
Τα φωνολογικά προβλήματα στην προσχολική ηλικία μπορεί να επηρεάζουν την σχολική επίδοση και σχετίζονται με τις μαθησιακές δυσκολίες.
Είναι συνηθισμένο τα προβλήματα του προφορικού λόγου να επηρεάσουν το γραπτό λόγο, ένα παιδί, δηλαδή, γράφει όπως μιλάει.
Συνεπώς, εάν ανιχνευθούν οι αρθρωτικές και φωνολογικές δυσκολίες, μπορεί να επέλθει πρώιμα η αποκατάσταση τους, πριν το παιδί πάει στην Α’ Δημοτικού.
Είναι απόλυτα φυσιολογικό ένα παιδί να εμφανίζει τομείς με πιο αναπτυγμένες ικανότητες, αλλά και τομείς με λιγότερο αναπτυγμένες ικανότητες για την ηλικία του. Αντίστοιχα και στο τομέα του λόγου και της ομιλίας, κάθε παιδί έχει το δικό του ρυθμό ανάπτυξης, ως προς την κατάκτηση των φωνημάτων.
Αποτελέσματα αξιολόγησης
Όπως φαίνεται στην αξιολόγηση, το παιδί σας παρουσιάζει ήπιες δυσκολίες στην άρθρωση και στη φωνολογία.
Σύσταση
Ενημερωθείτε από τον παιδίατρο ποια φωνήματα δεν έχει κατακτήσει ακόμα και βοηθείστε το να μάθει να μιλάει καθαρά.
Μιλάτε αργά στο παιδί σας και ζητήστε του να μιμηθεί την κίνηση του στόματος σας. Βρείτε λέξεις με τους συγκεκριμένους ήχους και εξασκηθείτε σε αυτές.
Επανεξέταση σε 4-6 μήνες.
Παρατηρήσεις:
Τα αποτελέσματα του τεστ καλύπτουν μια πτυχή και δεν αποτελούν διάγνωση. Για περαιτέρω εξατομικευμένη αξιολόγηση απευθυνθείτε σε εξειδικευμένο κέντρο ανάπτυξης.
Δημιουργία – Μελέτη:
Στέλιος Μαντούδης / Αναπτυξιακός Εργοθεραπευτής
Ο παιδίατρος
(υπογραφή)
-
Αποτελέσματα Αξιολόγησης
Εκτιμήθηκε σήμερα ο/η
με τον
Ανιχνευτικό Προληπτικό Έλεγχο Άρθρωσης και Φωνολογίας από τον Παιδίατρο
57-60
μηνών
Η κατάκτηση των φωνημάτων γίνεται σταδιακά σε όλα τα παιδιά, κάποια αφομοιώνουν τους ήχους αμέσως, ενώ κάποια άλλα δυσκολεύονται.
Τίθεται το δίλλημα κατά πόσο η δυσκολία που εντοπίζει, χρειάζεται άμεσα λογοθεραπευτική παρέμβαση ή είναι στα φυσιολογικά στάδια της εξέλιξης της φωνολογίας σύμφωνα με την ηλικία του.
Η ομιλία ενός τρίχρονου παιδιού μπορεί να είναι καταληπτή κατά το 75%. Αν όμως παρουσιάζει δυσκολίες σίγουρα θα γίνει δυσκατάληπτη.
Η πρόωρη αποκατάσταση των δυσκολιών θα βοηθήσει το παιδί στο να καλύψει τα τυχόν ελλείμματα και θα προλάβει τη δημιουργία νέων.
Έχει παρατηρηθεί πως τα παιδιά με αρθρωτικά ή φωνολογικά προβλήματα, αποκτούν περιορισμένο λεξιλόγιο, διότι «αποφεύγουν» τις λέξεις που τα δυσκολεύουν.
Τα φωνολογικά προβλήματα στην προσχολική ηλικία μπορεί να επηρεάζουν την σχολική επίδοση και σχετίζονται με τις μαθησιακές δυσκολίες.
Είναι συνηθισμένο τα προβλήματα του προφορικού λόγου να επηρεάσουν το γραπτό λόγο, ένα παιδί, δηλαδή, γράφει όπως μιλάει.
Συνεπώς, εάν ανιχνευθούν οι αρθρωτικές και φωνολογικές δυσκολίες, μπορεί να επέλθει πρώιμα η αποκατάσταση τους, πριν το παιδί πάει στην Α’ Δημοτικού.
Οι αναπτυξιακές ικανότητες των παιδιών συχνά αναπτύσσονται με διαφορετικό ρυθμό. Είναι απόλυτα φυσιολογικό ένα παιδί να εμφανίζει τομείς με πιο αναπτυγμένες ικανότητες, αλλά και τομείς με λιγότερο αναπτυγμένες ικανότητες για την ηλικία του.
Αποτελέσματα αξιολόγησης
Όπως φαίνεται στην αξιολόγηση, το παιδί σας παρουσιάζει δυσκολίες στην άρθρωση και στη φωνολογία.
Συστάσεις
Προτείνεται να γίνει πλήρης λογοθεραπευτική εκτίμηση σε εξειδικευμένο κέντρο ανάπτυξης, προκειμένου να ελεγχθούν αναλυτικότερα οι ικανότητες του.
Παρακαλούμε συζητήστε με τον παιδίατρο σας σχετικά με τα αποτελέσματα του Ανιχνευτικού Προληπτικού Ελέγχου Άρθρωσης και Φωνολογία, θα απαντήσει στις απορίες σας και θα σας δώσει τις κατάλληλες οδηγίες.
Παρατηρήσεις:
Τα αποτελέσματα του τεστ καλύπτουν μια πτυχή και δεν αποτελούν διάγνωση. Για περαιτέρω εξατομικευμένη αξιολόγηση απευθυνθείτε σε εξειδικευμένο κέντρο ανάπτυξης.
Δημιουργία – Μελέτη:
Στέλιος Μαντούδης / Αναπτυξιακός Εργοθεραπευτής
Ο παιδίατρος
(υπογραφή)
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- Απαντήθηκε
- Ανασκόπηση
-
Ερώτηση 1 από 20
1. Ερώτηση
Προετοιμασία για την χορήρηγηση του τεστ
Εξασφαλίστε να υπάρχει ησυχία στο χώρο, ώστε να μην αποσπάται η συγκέντρωση του παιδιού από τυχόν εξωτερικά ερεθίσματα. Στην επιφάνεια εξέτασης, θα πρέπει να είναι μόνο το Εγχειρίδιο Ερεθισμάτων και το φύλλο καταγραφής σας.
Εφόσον το παιδί δεν είναι σε θέση να συνεργαστεί ργαστεί μαζί σας, τότε επιτρέψτε να είναι παρών και ο κηδεμόνας του, χωρίς όμως να παρεμβαίνει ο ίδιος στην διαδικασία.
Διατηρήστε μία θετική και ευδιάθετη ατμόσφαιρα, ώστε το παιδί να αισθανθεί άνετα μαζί σας και να δείξει ενδιαφέρον.
Εξηγήστε στο παιδί ότι θα δει κάποιες εικόνες τις οποίες θα κληθεί να αναγνωρίσει και να τις κατονομάσει και να επαναλάβει τις προτάσεις.
Λιακάδα
-
Ερώτηση 2 από 20
2. Ερώτηση
Σήμερα έχει λιακάδα
-
Ερώτηση 3 από 20
3. Ερώτηση
-
Ερώτηση 4 από 20
4. Ερώτηση
Με τα κιάλια βλέπω μακριά
-
Ερώτηση 5 από 20
5. Ερώτηση
-
Ερώτηση 6 από 20
6. Ερώτηση
Το διαμάντι λάμπει
-
Ερώτηση 7 από 20
7. Ερώτηση
-
Ερώτηση 8 από 20
8. Ερώτηση
Τα παιδιά είναι στο σχολείο
-
Ερώτηση 9 από 20
9. Ερώτηση
-
Ερώτηση 10 από 20
10. Ερώτηση
Είδα ένα σμήνος από πουλιά
-
Ερώτηση 11 από 20
11. Ερώτηση
-
Ερώτηση 12 από 20
12. Ερώτηση
Το φάντασμα είναι άσπρο
-
Ερώτηση 13 από 20
13. Ερώτηση
-
Ερώτηση 14 από 20
14. Ερώτηση
Το πρόσωπό του είναι χλωμό
-
Ερώτηση 15 από 20
15. Ερώτηση
-
Ερώτηση 16 από 20
16. Ερώτηση
Το αχλάδι είναι φρούτο
-
Ερώτηση 17 από 20
17. Ερώτηση
-
Ερώτηση 18 από 20
18. Ερώτηση
Δεν φτάνω το πόμολο
-
Ερώτηση 19 από 20
19. Ερώτηση
-
Ερώτηση 20 από 20
20. Ερώτηση
Τρώω το μπιφτέκι